Aquesta setmana ens trobem a 3rd International week at the Faculty of Education a la Universitat de Palacký (República Txeca)

Eva Aguilar es troba aquesta setmana a la República Txeca, concretament a la ciutat d’Olomouc a la 3rd International week at the Faculty of Education at the Palacký University.

Aquest esdeveniment neix amb la idea que els investigadors i docents de les Facultats d’Educació de diverses universitats i de diferents nacions es coneguin i comparteixin les seves idees, experiències, creant així noves relacions, promocionant diferents universitats i augmentant les possibilitats de mobilitat internacional dels estudiants entre les universitats participants. Tot això es du a terme mitjançant reunions informals i presentacions de cadascuna de les universitats i mencionant aquells aspectes més a destacar de la seva feina.