Estudiants de doctorat

Víctor Sánchez Azanza.

Sóc graduat en Psicologia i tinc el màster en Neuropsicologia Cognitiva de la Universitat Complutense de Madrid. Actualment, sóc estudiant de doctorat, especialment interessat en la interacció entre els mecanismes de control cognitiu, els trets de personalitat i el bilingüisme.


Títol de la tesi: L’avantatge bilingüe i la seva relació amb els subcomponents del control executiu
Directors: Daniel Adrover Roig i Raúl López Penadés
Data prevista de lectura: 2020


Mario Valera Pozo.

Sóc graduat en Psicologia i tinc el màster en Psicologia General Sanitària de la Universitat de les Illes Balears. Actualment, sóc estudiant de doctorat, especialment interessat en dificultats del llenguatge, habilitats socials, educació emocional i assetjament escolar.




Títol de la tesi: Assetjament escolar associat a trastorns del llenguatge: Indicadors i predictors
Directors: Eva Aguilar Mediavilla i Daniel Adrover Roig
Data prevista de lectura: 2021




Cristian Aranda Farías

Sóc graduat en Teràpia Ocupacional per la Universitat de Playa Ancha (Xile), màster en Educació de la Universitat de Magallanes (Xile). Actualment, Professor Associat de la carrera de Teràpia Ocupacional a la Universitat de Magallanes, membre permanent del comitè revisor de la Revista Xilena de Teràpia Ocupacional ReChto i estudiant del programa de Doctorat en Cognició i Evolució Humana a la Universitat de les Illes Balears (Espanya). El meu interès acadèmic està especialment orientat als processos cognitius de l’envelliment, la reserva cognitiva, el bilingüisme i la vulneració dels drets de les persones en situació de discapacitat.




Títol de la tesi: Influència del bilingüisme simultani i seqüencial sobre el control executiu i la reserva cognitiva
Directors: Josep Antoni Pérez Castelló i Daniel Adrover Roig
Data prevista de lectura: 2020



Alberto Sánchez Pedroche

Sóc mestre especialitzat en Educació Especial i llicenciat en Psicopedagogia per la Universitat de Barcelona (UB). Diplomat en Logopèdia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Màster oficial en Educació Inclusiva per la Universitat de les Illes Balears (UIB) i màster oficial en Dificultats d’Aprenentatge i Trastorns del Llenguatge de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). També tinc formació en estimulació auditiva Johansen.
Actualment sóc doctorant en Educació a la UIB, realitzant una investigació internacional amb la Facultat de Medicina de la Universitat Nacional de Colòmbia (UNAL). Les meves àrees d’investigació són el TEA, TDL i l’educació inclusiva.
Sóc col·laborador del grup de recerca I+DEL i PDI-Associat a la seu d’Eivissa i Formentera de la UIB. També sóc professor col·laborador a la UOC i a la VIU.
A més d’exercir en la docència i recerca universitària, sóc Pedagog Terapeuta (PT) a l’escola Mare de Déu de les Neus (Sant Jordi de ses Salines). En el mateix centre exercesc el càrrec de director pedagògic.

Títol de la tesi: Dificultats i facilitadors de la prevenció de l’assetjament escolar en la Síndrome d’Asperger
Directors: Eva Aguilar Mediavilla i Daniel Adrover Roig
Data prevista de lectura: 2021



Natália Costa de Felicio
Sóc Pedagoga, graduada a la Universitat de São Paulo (USP –Brasil) i tenc el màster en Educació Especial de la Universitat Federal de São Carlos (UFSCar – Brasil).
Actualment, sóc estudiant de doctorat de la UIB. Els temes en què estic interessada són Educació, Educació Especial, Formació de Professorat i Llenguatge.





Títol de la tesi:  Actuació dels mestres en relació amb els alumnes amb i sense Trastorn del Desenvolupament Específic del Llenguatge: anàlisi de l’organització de l’aula i metodologies 
Directors: Josep A. Pérez Castelló i Eva Aguilar Mediavilla
Data prevista de lectura: 2023