El lloc web Engage with Developmental Language Disorder (engage-dld.com) es va fer ressò de el nostre article sobre assetjament escolar mesurat retrospectivament en adults amb dificultats de llenguatge oral, publicat a International Journal of Language & Communication Disorders.
El nostre estudi mostra el risc més gran que tenen els nens i adolescents amb dificultats de llenguatge de patir victimització per bullying al llarg de la seva vida acadèmica. Per això, destaca la necessitat de desenvolupar una prevenció, detecció i intervenció primerenca de l’assetjament escolar, especialment en nens amb dificultats de llenguatge. A més, els resultats també mostren la necessitat de donar suport a les persones amb trastorns del llenguatge en les dificultats derivades de l’assetjament escolar.
L’article d’engage-dld es pot llegir aquí.
Referència completa del nostre article:
Esteller-Cano, A., Buil-Legaz, L., López-Penadés, R., Aguilar-Mediavilla, E., and Adrover-Roig, D. (2022). Retrospective bullying trajectories in adults with self-reported oral language difficulties. International Journal of Language & Communication Disorders. http://doi.org/10.1111/1460-6984.12708