Categories
Notícies Transferència

El llenguatge en alumnes amb TDAH

Josep A. Pérez Castelló membre de laboratori I+DELab, i Helena Alvarado Alonso, han publicat a la revista “Llenguatge, Societat i Comunicació”, un article sobre com és el llenguatge dels nens amb Trastorn d’Atenció i / o Hiperactivitat.

L’objectiu d’aquest article ha estat resumir i sintetitzar aquells articles actuals més significatius relacionats amb el llenguatge dels alumnes amb Trastorn per Dèficit d’Atenció i / o Hiperactivitat (TDAH). S’analitza la literatura publicada sobre aquest tema en l’última dècada. Es pot observar com encara no hi ha un acord respecte de si el llenguatge en les persones amb TDAH està afectat o no. No obstant això, la majoria de les investigacions més recents semblen mostrar que sí que ho està. En aquest treball es recomana que, quan hi hagi una sospita de TDAH, es faci una avaluació dels components del llenguatge i, si cal, una intervenció. També s’explica com hauria de ser el procediment d’avaluació i intervenció.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *